مدافع امامت

دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام | اثبات حقانیت شیعه | پاسخ به شبهات

مدافع امامت

دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام | اثبات حقانیت شیعه | پاسخ به شبهات

مدافع امامت

نویسنده وبلاگ: شیعه ایرانی

*نشر تحقیقات علماء و محققین در نقد و رد مخالفین

*پاسخ به شبهات مخالفین و نواصب علیه مذهب شیعه امامیه

*نشر عقائد و فضائل اهل بیت علیهم السلام

*برای دسترسی راحت تر به مطالب از قسمت جستجو و طبقه بندی موضوعی استفاده کنید

* جهت مطلع شدن از مطالب جدید و دریافت کلیپ عضو کانال تلگرام "مدافع امامت" شوید

* از ترجمه متون در خواستی معذوریم

*استفاده از مطالب وبلاگ و کانال تلگرام حتی بدون ذکر منبع بلامانع است

*در صورت مشاهده خرابی لینک تصاویر به ما اطلاع دهید

دروغ بستن بر کتاب تفسیر قمی[مصادر مخالفین]

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

دروغ بستن جهاد التربانی وهابی بر کتاب تفسیر قمی [مصادر مخالفین]



اصلی ترین عامل تکفیر و قتل شیعیان در طول تاریخ ، دروغ هایی بوده که از سوی نواصب به مکتب اهل بیت  نسبت داده شده است.یعنی برخی از علمای مخالفین شیعه و اکثریت سلفی ها و اهل الحدیث بر شیعه دروغ بسته اند و بر مبنای همان دروغی که خودشان بر شیعه بسته اند فتوا به قتل و تکفیر پیروان مکتب اهل بیت – علیهم السلام – داده اند.

وی در کتاب " مائة من عظماء أمة الإسلام غیروا مجرى التاریخ " می نویسد :

(تفسیر القمی لعلی إبراهیم القمی ج 2 ص 377): ولیقیمن الحد على عائشة فیما أتت بالطریق -یقصد الزنا- ولذا فقد ورد أن إمامنا المهدی المفدّى (صلوات اللَّه علی) عندما یظهر فإنه سیُخرج عائشة من قبرها ویُحْییها لیقیم علیها الحد، فالظاهر عندی أن عائشة کانت تعیش عقدة نفسیة جنسیة.

مائة من عظماء أمة الإسلام غیروا مجرى التاریخ،ص235 ط دار التقوى

علی بن ابراهیم قمی در کتاب تفسیرش،جلد دوم صفحه ی 377 گفته است که : حد را بر عائشة جاری خواهد کرد به خاطر آن چه که عائشة در راه انجام داد – مقصودش زناست – و به همین دلیل وارد شده که امام ما مهدی هنگامی که ظهور می کند، عائشة را از قبرش بیرون می آورد و او را زنده می گرداند تا بر وی حد جاری کند.نظر من (علی بن ابراهیم قمی) آن است که عائشة با یک حالت عقده و شهوت جنسی زندگی می کرد.

اکنون به همین آدرس در تفسیر قمی مراجعه می کنیم تا صحت ادعای این وهابی را متوجه شویم.

قَالَ عَلِیُّ بْنُ إِبْرَاهِیمَ فِی قَوْلِهِ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا ثُمَّ ضَرَبَ اللَّه فِیهِمَا مَثَلًا فَقَالَ: ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِینَ کَفَرُوا امْرَأَتَ نُوحٍ وَ امْرَأَتَ لُوطٍ کانَتا تَحْتَ عَبْدَیْنِ مِنْ عِبادِنا صالِحَیْنِ فَخانَتاهُما فَقَالَ وَ اللَّهِ مَا عَنَى بِقَوْلِهِ فَخانَتاهُما إِلَّا الْفَاحِشَةَ- وَ لَیُقِیمَنَّ الْحَدَّ عَلَى فُلَانَةَ فِیمَا أَتَتْ فِی طَرِیقٍ- وَ کَانَ فُلَانٌ یُحِبُّهَا- فَلَمَّا أَرَادَتْ أَنْ تَخْرُجَ إِلَى ... قَالَ لَهَا فُلَانٌ لَا یَحِلُّ لَکِ أَنْ تَخْرُجِی مِنْ غَیْرِ مَحْرَمٍ فَزَوَّجَتْ نَفْسَهَا مِنْ فُلَانٍ قَوْلُهُ وَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِینَ آمَنُوا امْرَأَتَ فِرْعَوْن‏ إِلَى قَوْلِهِ وَ مَرْیَمَ ابْنَتَ عِمْرانَ الَّتِی أَحْصَنَتْ فَرْجَها قَالَ لَمْ یُنْظَرْ إِلَیْهَا فَنَفَخْنا فِیهِ مِنْ رُوحِنا أَیْ رُوحٍ مَخْلُوقَةٍ وَ کانَتْ مِنَ الْقانِتِینَ أَیْ مِنَ الدَّاعِین‏.

تفسیر القمی،ج2،ص377 ط دار الکتاب

ملاحظه می فرمائید که چگونه این وهابی کذاب، هم متن موجود در تفسیر قمی را تغییر داده و هم از پیش خود داستان سرایی ! کرده و قولی کذب و ساختگی را به این کتاب نسبت داده است !

در تفسیر قمی نامی از اشخاص برده نشده و به جای آن ها از الفاظ " فلان " و " فلانة " استفاده شده و همچنین عبارت " ولذا فقد ورد أن إمامنا المهدی المفدّى (صلوات اللَّه علی) عندما یظهر فإنه سیُخرج عائشة من قبرها ویُحْییها لیقیم علیها الحد، فالظاهر عندی أن عائشة کانت تعیش عقدة نفسیة جنسیة " اصلا و ابدا در کتاب تفسیر قمی وجود خارجی ندارد !!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
شیعه ایرانی

تحریف و دروغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی